Plexiglas.




På den översta bilden visar jag hur det såg in innan jag köpte plexi boxen. Jag rensade ut lite produkter men stoppade även undan jättemycket i en korglåda, alla hårprodukter och frisörsaker jag har som blondering, foliepapper och så vidare. Nu har jag sakerna jag använder, så som Dust it, olja för håret, ögonskuggor, krämer, foundations med mera. Helt enkelt blir det mer strukturerat när det finns fack. Köpte den för ganska länge sen, men jag har helt enkelt inte tänkt på att visa er. Detta är inne i min garderob.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är den ifrån? :)

2012-04-09 @ 22:06:33
Postat av: Frida

svar: ikea.

2012-04-10 @ 18:39:20
Postat av: iiiden

Sugen på att visa upp din snyggaste outfit inför 800-1000 läsare/dag?:D

(ber om ursäkt om du inte tycker om sådant!)

2012-04-15 @ 14:03:10
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0