HAIR-DO.


Jag ska vara hos min praktik vid halv två. Jag ska färga utväxt och sätta en toning i hela håret. När jag kommer hem hoppas jag på att jag ska fota lite för en eventuell ny header, det var ju ett tag sedan.

Jag tänkte att jag kunde skriva vad jag har på alla bilder.
Bild 1. Har varit brunett, men började med slingor - därför är jag halvblond/ljusbrun
Bild 2. Börjar bli lite ljusare, men det bruna sitter fortfarande kvar lite i underhåret.
Bild 3. Mellanbrunt hår, här är några få ljusa slingor.
Bild 4. Helbrunett.
Bild 5. Börjar bli ganska blond. Men jag kör på slingor.
Bild 6. Blond med brunt underhår (man ser inte det så tydligt).
Bild 7. Ljusblond med lite kalla inslag.
Bild 8. Helt brunt.


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ tack så jätte mycket söta du!

2011-02-24 @ 14:05:06
URL: http://westmanshanna.se
Postat av: bitchassnessz

skitsnyggt på nr 3 )

2011-02-26 @ 23:10:43
URL: http://bitchassnessz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0