WHAT A GOOD EVENING.

Bild 1: Alfaparf Milano Volume Schampoo och balsam. Hårinpackning.

Bild 2: Ögonbryns/ögonfrans färg (väteperoxid). Brun utan sol. Biosilk.  Body Butter.

 

Idag har jag verkligen skämt bort mig själv. Jag har färgat ögonbrynen, använt mitt nya schampoo/balsam och inpackning. Smörjt in kroppen med body butter. Tagit brun utan sol i huvudet. Sist men inte minst-Tagit silkesdroppar i topparna. Mysig måndag! Nu ska jag bara måla naglarna, sen är jag helt klar! Idol om 15 minuter, dvs att jag måste snabba mig. Då ska jag dricka varm choklad!

 

Update: det är måndag idag, dvs inget Idol! Är ju bara tisdag-fredag. Så långt tänkte jag inte. typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0