tips! tips!

Jag fick förfrågan om att tipsa om bra second hand butiker. Jag har 4 favoriter. Två av dem är Myrorna, det finns två i malmö (vad jag vet) En till höger om mobilia, och en på samma gata som triangeln. Den vid mobilia är mycket större. Är mycket jobbigare att kolla igenom allt! Men det gör man ju knappast! Sen finns det ju HUMANA, som ligger precis mittemot Myrorna (vid triangeln) Där är det mer fashionabla kläder - till ett högre pris vill säga! Sen finns det ju förstås Emmaus, som ligger vid Heleneholmgymnasiet. Precis mittemot faktiskt! Det är de enda 2hand butiker jag går in i. Sen finns det ett loppis precis vid mig, som är öppet varje lördag (väldigt litet, med lite kläder) Men där kan man också hitta lite grejer någon gång då och då. Köpte ju min kavaj där för 20 kronor härom veckan.





Hjälpte det er lite iallafall? Jag har ju ingen aning om namn på gator och så i Malmö, tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Hur bra som helst, tack så mycket ! :D

2010-11-01 @ 13:20:27
Postat av: Frida

svar: vad bra!! :) Ingen fara!

2010-11-01 @ 22:20:30
URL: http://friidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0