You/need/love


Min syster skrev en fin text. En sann sådan.

Ligger i min säng och ska försöka sova men idag känns det nästan som en omöjlighet. Tusen tankar som snurrar runt i mitt huvud, precis som de gjort exakt hela dagen. En av alla tankar ägnar jag åt kärlek. Jag kan inte riktigt förstå hur en person kan känna så starka känslor för någon annan. Passion, åtrå, längtan, kemi och magi är bara några. Även om jag inte förstår så är det ändå underbart. Tror inte att det finns någon som förstår hur det kan ske en explosion när vi träffar honom eller henne med stort H. Fast å andra sidan är det kanske lättare om vi inte ens försöker. Utan bara känner och njuter.

Fast en en sak vet jag. Alla behöver kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0