BACKSTABBER/YOU/WANT/IT?


En underbar låt. Den spelades väldigt ofta hos mig under 2002, då jag fick denna singeln när jag fyllde år av min dåvarande bästa vän. 8 år sen, helt galet ju. Jag var med andra ord 9 år. Eller det var förresten kanske innan 2002. Möjligen 2000. Äsch, årtalet spelar ingen roll. Men vad absolut INGEN vet om, är att jag faktiskt saknar den personen. Även om det har varit bråk. Jag har snackat bakom ryggen och likaså hon. Hon kanske inte må vara en person jag litar på. Men jag vet att jag alltid har kul med personen. Var iförsig mer än 2 år sedan vi umgicks. Kanske 3. Men gammal vänskap rostar aldrig? Well. Sjukt att jag blottar detta för er, som jag kanske inte ens känner. Ni kanske inte tycker att det är en big deal, och de som känner mig kommer bara undra vad i helsike jag menar. Vissa förstår nog, andra inte. Så må det vara också. Shit! Blev en jättelång text, när jag egentligen bara skulle skriva att det var nostalgi på låten och att den är sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner exakt lika om min fd. bästa vän som jag gled ifrån.. Brukar tala illa om henne och sånt för att känna att det inte är någon jag saknar. Men det gör jag ju!

2010-11-08 @ 23:07:01
Postat av: Frida

svar: mm, så är det ju :/

2010-11-09 @ 13:02:00
URL: http://friidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0