PLEASE, DON'T ASK ME WHY

Jag är så arg. Så himla arg på min lärare. Arg på att mina kläder suger. Arg för att min rum är stökigt. Arg för att jag är hungrig. Arg för att denna dagen bara är skit. Arg för att hela veckan är skit. Arg för att livet är som det är ibland.

Vill plugga. Vill städa. Vill vara fin. Vill vara mätt. Vill att dagen ska vara bra. Vill att veckan ska vara bra. Vill att livet ska vara positivt för det mesta.

Idag är helt enkelt ingen dag som faller mig i smaken. NU ska jag städa. Dammsuga, renbädda och allt annat skit. Känner bara press att jag måste plugga. Men vem fan orkar det i tusen timmar?

Förlåt. Ibland är man tvungen att ventilera sig!


UPDATE: städat CHECK, renbäddat CHECK, ätit CHECK. Pressen med pluggandet sitter fortfarande i. Men nu går jag all in för att plugga. I believe in me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0