IMMA BE

Hej! Igår var jag på JC och mötte Elin Kling m. assistenter. Snygga som fan alltså! Kände mig som en kortvuxen och tjock dvärg eller något. Men iallafall.. Här har ni en bild! OKEJ: här var jag faktiskt inte så kort, men jämfört med Elin Kling då..


fr vänster. Jag, Emma (assistent) och Hanna (min syster!)

Efter skolan ska jag hem till min älskade Dick och vi ska mysa hela kvällen. Äta chokladpudding, yummie. Säkerligen god mat också, för det bjuds det alltid på. Förlåt för noll uppdateing de senaste veckorna, men jag har sagt till mig själv att det kanske lika bra är att sluta blogga, men jag vill kunna göra det ibland, så n isom stannar kvar, gör det om ni vill, uppdaeringen kommer antagligen inte bli bra förrän om ett tag. På sommarlovet kanske! Om ens det, skriver helt enkelt när jag har tid.  (Är det någon som läst ända hit?) NU börjar mattelekionen igen! HAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0