HOW LOOOOOW CAN YOU GO

HELLO. Idag har varit en helt okej dag, för att vara måndag. Lyxade till det med en fika med Emma efter skolan. Köpte sedan en lite grej i studentpresent till baby. Annars har jag suttit och filosoferat resten av dagen. Åt en liten liten kladdkake bit sen i lördags precis. Varför inte, tänkter jag? Tänkte att jag kanske skulle ut och gå med mamma. Ta med mp3 och på med skorna så kör vi!! Men orkar jag? Är så himla lat. JO, jag orkar!! Hoppas nu mamma är på fortfarande. Jag kommer ändå inte fortsätta ut och gå till sommaren. Så om ni ser en valross så är det jag! Bara heja på mig isåfall!

Annars så är how low och imma be härliga låtar just nu. Speciellt på morgonen på bussen. Man somnar till dem, men man håller sig ändå vaken (?) eller hur man ska förklara det. Nu babblar jag!! LYSSNA PÅ DEM IALLAFALL.

update: Mamma ville inte längre. ska jag orka gå helt själv? Musik och härligt väder eller tv och vatten? FAN. Hard beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0