PEACE.





Under tiden jag har varit borta från bloggen så har min syster Hanna och min pojkvän Dick tagit studenten. Wiho! Jag har även hunnit vara på stranden två dagar. Har iallafall inte fått färg. Ytterst lite isåfall. Varit hos hemma hos Dick hur länge som helst. Flera flera dagar. Men idag fick det bli en paus. Åkte till Ikea med mamma. Köpte två kuddfodral, de andra som jag har som "prydnad" på sängen har blivit så noppiga. Köpte även en liten lampa. Nattduksbordslampa. Den är fin. Har inte sett den lysa på rummet än. Blir super!


Sitter och kollar på någon ointressant film, men det verkar inte finnas någon bättre. Äter pringles och dricker cola. Kan det bli bättre?  Imorgon vill jag sticka in till Malmö, där är lite större utbud än Trelleborg. OM jag känner mig rätt, så kommer jag befinna mig där innan klockan tre iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0