SOLA.

GUUUUD vad jag är svettig. Glamouröst va? Kom precis hem. Har sprungit längst stranden. En bra jäkla bit skulle jag vilja säga. Träningsverk nästa? Kanske inte bra att börja såhär snabbt? Vi hade ju prov på detta precis innan sommarlovet. Drygt 3 veckor sen, tror jag? OM man är extremt otränad (som jag är) så ska man träna 20-30 minuter 1-2 dagar i veckan. Efter typ tredje veckan ska man öka på det. 2-3 gånger i veckan kanske 40-50 minuter. Sen ökar man lite till och håller det där. I princip så!

Men konstigt nog är jag inte helt fördärvad. Nu ska jag försöka dra mig ut i solen och sola. Dricka vatten med isbitar. Solen ska bara hålla sig framme hela tiden. Talk to you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0