I LIKE IT LOUD.

Idag har vi köpt lite hänggrejer till studenterna imorgon och fredag. IMORGON ska jag upp tidigt, för att fixa min systers hår. Eller.. vi ska prova snart hur det blir. Hoppas hoppas det går bra! Isåfall ska jag upp mer än tidigt. Vid sju? Hon kommer snart. Hon bor ju inte här hemma. Utan i Lund, för er som inte visste det.

Hon tar studenten imorgon, fyfan vad hon är gryyyym! (Det är hon verkligen!)

Sedan imorgon ska jag försöka komma in på spexet. Dick och company ska ju ha spexvisning. BALL som attans. Men det är egentligen bara trelleborgs eleverna som får se. I'll give it a shot! Sen ska jag ju till min gamla skola med. Till fågelbäcksskolan. Dem har uppvisning, skön sång och så vidare. Därefter är det snabbt hem och byta om, sedan på Hannas student! En fullspäckad dag helt enkelt. Jag gillar det.

nu: tagga till musik och fixa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0