LÖRDAG.

Godeftermiddag! Jag ska försöka att inte ursäkta mig för mycket, men igår hann jag inte blogga med tanke på att jag skulle ut och äta med Mia, Angelica och Antonia i Malmö. Det blev lite stressigt när jag insåg att min cykel inte var hemma! Och idag har jag legat på stranden ett tag. Skönt. Det är så varmt att man håller på att kollapsa, men jag gillar det!! Ikväll ska jag på tjejmiddag, som Ida håller i. Hon har fyllt arton år. Vi blir 30 tjejer, helt crazy! Jag ska röja undan här, sedan fixa mig lite till. Jag har lite problem med hur jag ska komma dit? Äh, det fixar sig alltid!

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg header! Gillar texten! Bra skrivet!

2010-07-11 @ 09:55:39
URL: http://scenbloggen.com/carolines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0