I'TS GONNA BE HEARTLESS

Ojojoj. Här var det mycket uppdatering! Hela dagen igår gick det inte att logga in här. Jag hade till och med gjort ett kollage som jag skulle lägga in här och när jag ska logga in går det inte. I fredags var vi på fest (bilder kommer kanske!) hos min syster som fyllde 19 år. Grattis i efterskott! Det var svårt att ta sig dit med all snö men det gick som smort ändå.

Igår hade jag och min älskling det mysigt och kollade på film och åt lite godis. Jag somnade jättetidigt, ungefär vid elva. Hann inte ens se klart filmen. The tournament hette den iallafall och det jag såg var bra!

Idag är jag hemma tidigt. Har kollat på Tobias lägenhet. Fick skjuts hem. Ätit pannkakor. Jag funderar på att sticka ner till stan och köpa ansikts bus. Svårt att ta sig fram. Tar nog bussen tre, tror jag. Lagom! Långt inlägg blev dethär märkte jag.

Love, f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0