It's friday

Jag är hemma för dagen. Jag har spenderat hela ljuvliga kvällen hos Mia min fina. Vi har ätit popcorn (okej, mest jag!!) och druckit vatten, kollat på let's dance och american pie. Det är fanimej värt det trots att jag hatar att cykla hem. Det är nog det värsta jag vet. Rädslan kan ju förfan inte bli större. Darrar i benen när jag cyklar och kollar mig omkring hela tiden medan jag flåsar som in i norden. Varför är jag inte 18? Varför har jag inte körkort och bil? Varför? Varför? Varför?

Jag klarade mig idag ändå trots det. Jag är hemma med skinnbyxor också till och med. 99 :-, otroligt! Har suktat efter ett par väldigt länge. Såg ett par häromdagen på Lindex, men fanns såklart bara L kvar (tro det eller ej, men det är för stort för mig) Men jag har haft en trevlig kväll. Ska snart bädda ner mig i sängen och kolla något avsnitt på The hills at MTV.SE. För sen, på tok för sent kommer en filur och myser med mig. MIN Dick. Only mine!

Imorgon kommer bli en stressig dag = j ä v l i g t dålig uppdatering. Det får ni tåla. Men jag tror ni har ganska fullt upp på en lördag också.


såhär glad har jag varit idag och det ska jag fortsätta med hela helgen! SUCK ON THAT!


Kommentarer
Postat av: Sanna Westeson

:) Fin bild.

2010-01-17 @ 15:36:48
URL: http://westeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0