remember/me

jag började ändra min blogg lite för ett tag sedan (1 timme), det resulterade i att vissa saker inte hamnade där de skulle, jag fick damp, tog en chokladbit, lugnade ner mig och slutade helt enkelt med samma design. Tråkigt. Jag kanske gör det senare ikväll, har ju hela natten på mig.

Kopplade in högtalarna till min bärbara dator, nu har jag disco och dansar på bord. Känns som en lyckad lördag trots allt. Ska renbädda snart och mysa till det rejält, kanske tänder några ljus med.

Humöret kan ändra sig så himla snabbt. Innan var jag helt depressed i några timmar nu är jag i ett tillstånd där jag kan gråta för vad jag har. Nämligen allt! (Jag tror bloggen är viktigare för mig än jag trott?) Nu när jag lägger lite tid och kraft på den så är jag glad igen. Makalöst. Nu återgår jag till något anna. I'll see yoou in a minute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0