morning/after/dark



Dagens bästa nyheter. Imorgon är det bokat, jag och min älskling ska kolla på New moon imorgon. Jag är så jävla förväntansfull. Jag kan inte räkna på händerna hur många gånger jag har kollat på twilight. Jag kanske till och med borde ta tag i att läsa böckerna.. Den första boken har jag till och med hemma-under soffan. Varför? Inget svar.

I
dag är jag hemma, ofrivilligt. En lördag. Det gör väl inget. Intalar jag mig iallafall. Jag som är ganska finklädd och var beredd på att göra något hysteriskt roligt ikväll. Jag ska försöka göra något kul med mig själv. Inspirationsdag, kanske man kan kalla det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan lova dig att filmen är så värd att se!

Otroligt bra!

2009-11-23 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0