3 MINUTES IT'S ALL IT TAKES.


Jag lovade att jag skulle recensera denna färg inpackning. Just min är silverinpackning eftersom jag är blond. Den tar bort ganska mycket oönskade gula toner, men håret blir också otroligt mjukt och skönt, även glansigt. Mirakelprodukt som man kan använda en gång i veckan ungefär. Två i ett! Det finns även i andra färger till exempel rött eller brunt. Om man har brunt hår, men blir ljusare efter ett tag (solen) så kanske det är ett ypperligt tillfälle att använda denna färginpackning. Och rött hår är väldigt svårt att hålla fast, så rött är ju också perfekt!

Hur gör man? Man tvättar håret med schampo, handukstorkar håret och tar ca 8 pump, sedan masserar man in det i håret. Låt sitta i tre minuter, skölj - Klart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej =) är detta du på bilden? http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001044200742 eller är det ngn som är vääldigt lik dig? det är ju itne så roligt ifall ngn tar bilder från dig.

2011-03-10 @ 22:36:58
Postat av: Frida

svar: nej det är inte jag! haha! men tack för att du säger till, om det någon gång skulle vara jag :)

2011-03-11 @ 17:54:27
URL: http://friidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0