WHEN I GET OLDER, I WILL BE STRONGER.

Jag skriver alltid hej i början av ett inlägg, så idag kände jag för förändring! Jag håller på att fixa mig lite, jag är alltså ledig idag. Det är så himla skönt. Jag sov i nästan 12 timmar. Förstår inte var min trötthet kommer ifrån, men jag anar pollenallergin jag bär på.  Jag åker in till malmö, inte för skola, utan idag ska jag ha second hand runda. Jag ska försöka hitta mig ett par rediga shorts. Hur det än blir, kan vi ju se senare. Håret är det enda som behövs fixa. Jag har tagit silkesdroppar, det behövs i ett välblonderat hår. PREPARERAT JAPP! Efter sommaren kanske saxen sätter sina spår? We'll see, jag är en mes när det kommer till håret. Jo men som sagt. Åter till fixandet! Jag tror vi hörs mer idag faktiskt, det känns som det! Och som vanligt kan jag inte bjuda på någon bild.. Tråkigt. Nu drar jag för några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0