SVENSK + KOSOVAN(?)

Godmorgon. Just nu sitter jag och kollar på Rachel Ray samtidigt som jag äter frukost. Gott! Tog en pollentablett också. Konstigt att det håller i sig fortfarande. Nyser som en tok! Är ju bara allergisk mot björk. Jag ska snart mitt pick och pack och åka till Dick och passa hundarna med honom. Kanske blir att man solar lite också. Who knows? Nu måste jag packa lite. Men ikväll ska jag hem igen, för då ska jag slinga Qendresas hår. BLOGG: Qess.blogg.se < Check it out! Hon har precis börjat för denna omgången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kosovar hjärtat, men det var nära hihi:D Älllskar dig <3

2010-06-22 @ 13:15:49
URL: http://qess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0