DO YOU COME HERE MUCH?

Hej! Jag har varit totalt off här, märker jag. Jag har varit på stranden ett tag idag. Och därefter har vi grillat, ätit och så. Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde? Jo... just det. Vi joggade och sedan tog vi det lugnt med film. Tooth fairy. Vi har inte sett klart hela dock. Men den är rolig.

Idag köpte jag veckorevyn, fick ett fint armband till. Håller just nu att kolla på sista avsnittet med The hills, säsong 6.  Synd.. Får börja kolla på the city, från säsong 1 istället. Där är snygga Olivia Palermo. But she's a bitch, actually!! Haha iallafall när man ser det på the city. Förresten såg jag nog hela säsong 1 i julas? Ska läsa veckorevyn senare också. Dick är och tränar. Kommer väl vid halv nio eller något antar jag. Då ska jag, Nathalie, Tobias och Dick kolla på en skräckfilm. Imorgon ska vi till åhus marknad. Ganska tidigt, vi ska köra vid tio. T i d i g t, för mig som har gått upp vid den tiden. Men jag köpte torrschampoo idag, så det får jag ta i imorgon, istället för att tvätta håret. Nu skriver jag mycket och onädigt. Blir lätt så när man inte skriver här varje dag. Synd att jag har glömt min kamera sladd. För jag har kameran med mig. Idag har jag på mig mitt linne som är urringat ganska långt i ryggen, från MONKI. Nice as hell! Nu väntar the hills och andra grejer som bloggar..

Kommentarer
Postat av: saga

var hittar du på the hills säsong 6? vilken hemsida :D?

2010-07-27 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0