TO/YOU/MY/DEAR

Jag valde att gå tillbaka till min gamla blogg efter mer än 1 år. Har dock redan tagit bort alla gamla inlägg. Nytt och fräscht tack!

Hela helgen har varit riktigt mysig. En långhelg för min del. Varit ledig sen i torsdags. Då var jag i Malmö med två av mina classmates som är underbara. Jag handlade en kjol, ett armband och jeanstights. Behövdes. Nu är jag lite fafttigare men lika glad för det. Det kommer bilder, jag lovar! Kanske inte ikväll bara. I fredags var jag hos Johanna och kollade på Idol med Karin. Vi åt godis, chips, choklad -you name it! Sen sov jag där. I lördags när jag vaknade var jag helt ensam i Johannas hus. Kollade lite på TV. Hemskt väder. Lite senare var jag hos Dick. Vi mös som in i bomben och hade kul som alltid. Sjukt vad jag älskar honom! Vaknade imorse och det blev en bamsefrukost vid TVn och jag åkte hem vid tre. Sen dess har jag städat lite. Alltid behövligt. Kollat på One three hill har jag också gjort. Nu ska jag sy en jätteliten stund. Inget nytt plagg, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0