2 DEC

Förlåt att jag inte tar några egna kort. Men jag har ingenting att fota för tillfället. Sitter ju bara hemma och ugglar, så det är därför! Men så småningom ska jag försöka ta så mycket kort jag kan. Hur har ni det annars? Fått in julkänslan? Eller det är kanske för tidigt? Än har inte jag, trots att jag har julstjärna på mitt rum och har ätit lussekatter. Får hoppas att den kommer snart, det brukar ju vara mysigt!

Jag vill göra något kreativt, men jag har inte riktigt någon aning om vad. Jag har inget tyg, inga "fina" pärlor.. Så. jag får fortsätta sitta här och uggla och lägga ut inspirerande bilder istället! Hoppas det går bra det också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

var köpte du dina detaljer till dina ringar

som du gjorde en gång? riktigt fina va dom!

2010-12-02 @ 20:06:01
Postat av: Frida

Svar: hej! :) dem är köpta på pärlfynd :)

2010-12-02 @ 21:13:00
URL: http://friidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0