INSIDE/OUT




Source|tumblr

Som ni har märkt har jag vart helt borta härifrån. Jag har varit upptagen hela dagarna då jag har varit på praktik. I helgen var jag hos D. i Karlskrona, och då vill man ägna alla minutrar åt honom, eftersom det var två veckor sedan. Nu är jag tillbaka, lite iallafall. Jag sitter och försöker hitta jul- & nyårs klänning, jag lyckas inte så bra. Har inte hittat de perfekta än. Annars på min fritid tänker jag även på vad jag ska köpa till D. Detta året har varit det svåraste. Jag har köpt års- och jul/födelsedags presenter. Har gått igenom alla de gulliga sakerna. Så nu är frågan om man ska köpa något tråkigt, utan tanke bakom? HELP ME OUT, going nuts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0