UNTIL YOU WERE GONE

Hej. Ett inlägg får det bli idag också. Jag håller på att smälta maten nu, ska ut och springa och gå snart. Såklart går solen i moln, precis som igår. Men jag var duktig då också, och gick ut iallafall. Hoppas jag har samma energi sen!! ;) Ska försöka hitta ett par träningskläder.

Idag var det skola. Frisör och Engelska hade vi. Fick reda på nationella också. VG, känns ganska fint faktiskt! Hoppas på att matten också går bra, fast det är det svagaste ämnet någonsin. Jag kan verkligen inte. Jag hör inte ser inte och förstår FAN ta mig inte iheller. Men kan ju hoppas det går bra för er alla andra 93or.. Good luck!

Ikväll är det desperate housewifes, cougar town och christine. Gissa vem som kommer sitta spikad i sängen?? Jag! Förhoppningsvis med ett äpple och inte något annat gott.

Nu går jag och skriver förmodligen inte mer idag. För ni kommer väl ihåg att jag bloggar precis när jag orkar och känner för det? Simpelt liv, simpel blogg helt enkelt.

ps. Imorgon ska jag nog till Ullared förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0