GOING TO BE ALRIGHT

Sucks på att uppdatera. Förlåt! Och när jag väl uppdaterar är det absolut inget kul numera. Förlåt förlåt förlåt. Men jag har fullt upp. Snart kommer Johanna och därefter ska vi hämta Dick och Stoffe (halv tio) på flygplatsen. My love is home. Inte för att han varit borta jättelänge. Det har inte varit hälften så jobbigt som när han var på Rhodos. Det var det värsta jag varit med om.. 7 dagar kändes som en evighet, på riktigt! Men nu har jag ju gått i skolan och umgåtts en del med mina vänner. Det har behövts. Man behöver det! Nu babblar jag.. So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad dyr , men det är ju en investering får jag ju säga.. behöver verkligen en ny :D

2010-03-23 @ 00:03:06
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0