LOSE CONTROL.

Nu ska jag börja som varje inlägg nästan.. Nu har jag ätit frukost! Ska snart börja fixa mig lite smått.  Jag ska hem om först, byta om och packa ur alla mina kläder. Bor ju i princip hos Dick. Fast ikväll ska jag nog sova hemma! Skönt att sova i sin egen säng med sin egen kudde, är öm i ryggen.. Fast det är lite träningsverk också. Har glömt min ghdstylingtång hemma, typiskt! Måste ha den. Istället får jag använda Dicks plattång.

Jag skulle sola först. Men vädret ser inte så haj ut på det? Tråkigt nog! Först ska jag städa Dicks rum så han blir hlad när han kommer trött hem efter jobbet. Jag gör det roligare dansande i rummet med hög musik. Vi hörs med andra ord om ett tag. CYA


bild förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0