YOU TURN ME UP SIDE DOWN.





Jag och Mia kollade på teater. Trelleborgs revyn. Det var faktiskt helt okej. Bättre än väntat! Man fick sig några skratt, det bästa är att det är utomhus (i det fina vädret) och gratis. (SNÅL??) Teater är ju inte riktigt någonting jag vill lägga pengar på. Det slutade iallafall vid kvart i nio. Därefter cyklade vi hem till Mia och badade. Jag badade längst, som alltid. FAN varför bor inte jag i hus och har pool? Jag hade i princip levt där på sommaren. Jag hade inte lämnat den. Speciellt inte när där är 27 grader. WIE! Sen åt vi varma mackor med oboy och kollade på bilder från 2006. Då umgicks vi i princip varje dag, varje helg, varje kväll, varje dag i skolan. Det var tider det.. Fina bilder jag bjöd på va? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0