THE TIME IS NOW

Tjolahopp. Jag har varit otroligt seg idag. Jag är dunderförkyld och jag nyser femhundratio gånger i timmen, störande! Har slöat hela dagen. Kollade på FAME med Dick imorse. Den var en riktig besvikelse, om man jämför med trailern. Sedan jag kom hem för ett par timmar sen har jag inte gjort någonting vettigt. Kollade igenom lite kläder någon hade kasserat. Fick en guldig transperant blus som jag fastnade för, sedan några andra mindre fina saker, som kanske ändå kan komma till användning. Alltid något. Sedan en försenad julklapp. 200 kronor, biosilk (silk therapy), shampoo och balsam av Nivea. Jag använde det innan idag, och det känns som det är ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0