DEAR FAMILYMEMBER!

Min syster kom ett tag. Nästan en timme. Så fördröjningen av att göra sig ording blev lite senare än jag planerat. Vi drack chai och pratade. Det är så mysigt när hon kommer hem. Min kära storasyster. Har lockat håret. Det blir så jäkla fint med stylingtågen. GHD for the win, med andra ord. Berättade jag att man fick en fön till? Och värme "påsar". Sjukt bra. Man kan ta den varma plattångeoch lägga direkt i den, och det brinner inte. Perfekt för mig som alltid lägger ner min andra varma plattång i en väska direkt efter jag använt den. Nu behöver jag inte oroa mig mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev riktigt snyggt, syftar på "rakt vs lockigt". lockarna blev jättesöta.. går dock inte att kommentrera det inlägget av någon anledning .

2010-02-11 @ 19:51:15
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0