NEW CLOTHES AND A LONG TEXT

Hej! Jag har varit i Malmö och handlar lite. En beige kavaj (endast 3 guldtior) Ett par leggings som ska få vara istället för jeans, har alltid lite längre tröjor så. Och sen en klänning. En riktigt klarblå. Underbart fin. Det är egentligen en långkjol. Men tuptopp klänning blir det för mig istället. Den ska jag nog ha på en av studenterna jag är bjuden på, tror jag.

Var inne på bikbok och det är ju rena drömmen om man ska ta studenten. I fucking love it. Alla vita klänning är sjukt fina. Och jag som inte ska ta studenten, vill inte gå omkring med en vit klänning på studentdagen. Men till alla er andra som ska ta studenten, GÅ IN PÅ BIKBOK och köp er en klänning! Kommer kanske visa sen vilka som är mina favoriter, om de finns på hemsidan ofcourse. Nu ska jag plugga lite till färglära provet som är imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0