old/classics

Camilla Åkrans » Numeró » 1
Ojojoj vad jag har "slappat" idag. Jag har tagit det lugnt med att städa, bada, läsa och nu pluggar jag lite engelska vilket jag iförsig inte kan kalla lugnt. Känner mig ganska stressad. Det förstår ni nog när jag sitter tjugo i tio en lördagskväll och skriver. Det ska vara klart tills på måndag och imorgon vill jag inte hitta tid till det. Då är det julskyltning och allt. Då ska man mysa. Har jag fel om jag säger att det är den första advent imorgon? Iallafall satt jag och kolla på min gamla blogg precis. Det är ganska underhållande och så får jag inspiration. Konstigt? Man brukar få det från andra bloggar! Men jag fick ny energi direkt och jag kände för att skriva. Det var bra! Jag skriver inget vettigt, men vilken bloggerska gör det in the case?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0