Friidie/tycker/till

Jag förstår inte att nästan alla blondiner ska färga håret brunt när vintern och hösten är på väg? Visst, man kanske kan tänka sig mörkt och dystert, men är man blond har man ju något som lyser upp, ellehur? Jag tycker det finaste är att vara brun, ha brunt lockigt hår och svart bikini är mer att eftersträva. På sommaren är det som finast att vara brunett. Enligt min åsikt. Fler som håller med? Inte för att jag egentligen föredrar varken blondiner elle brunette. Jag skiter egentligen fullständigt vem som har vad. Tycker bara att det är en trend år efter år att alla blondiner färgar håret. Give up, please! Förändringar kan man göra under hela året! PEACE OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0