three favourites



I'm in love. For real. Look at this! Det är lördag och jag sitter och kollar på alla möjliga kläder. De här tre blev mina favoriter för dagen, kanske för resten av månaden. Jag letar efter en nyårs klänning. Hur det kommer att gå har jag ingen aning om. Funderar på att köpa tyg själv och sy. Men tiden är knapp. Får se hur jag gör. Ska nog ta en macka nu för att dämpa hungern och sedan försöka sova. Imorgon kommer bli en lång dag, med tanke på att jag ska rensa ut kläder (blir nog inte så himla jättemycket) men omorganisera där iallafall. Det ser ut som värsta kriget! Känner ni igen er? I guess you do. NU mat!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-20 @ 01:28:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0